Reklamacije

Kupac ima pravo na reklamaciju u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača Republike Srbije. Reklamacija se može podneti u slučaju:

  • uočenih nedostataka u materijalu ili izradi proizvoda,

  • oštećenja prilikom transporta (ako je oštećenje prijavljeno prilikom preuzimanja),

  • isporuke pogrešnog proizvoda ili proizvoda koji nije u skladu sa specifikacijom porudžbine.

Način podnošenja reklamacije

Reklamaciju možete podneti:

  • putem telefona,

  • putem e-pošte,

  • ili pismenim putem na adresu firme.

Prilikom podnošenja reklamacije potrebno je priložiti račun ili drugi dokaz o kupovini, kao i opis razloga reklamacije.

Rešenje reklamacije

Nakon prijema reklamacije, obavezujemo se da u roku od 8 dana obavestimo kupca o statusu i načinu rešavanja. Reklamacija će biti rešena u zakonskom roku od 15 dana od dana podnošenja (ili 30 dana za tehnički složene proizvode).

Šta ne spada u reklamaciju

  • oštećenja nastala nepravilnim korišćenjem, održavanjem ili sklapanjem proizvoda,

  • prirodne karakteristike materijala (npr. promene u strukturi i nijansi drveta, tkanina, kože),

  • normalno habanje proizvoda usled korišćenja.